English informations
 
Társadalomtudomány
A közösségi média botránykönyve
A közösségi média botránykönyve
A közösségi média botránykönyve
Megjelenés: egyszeri (könyv)
Ismertető:
Klausz Melinda: A közösségi média botránykönyve - Hogyan kezeljük a közösségi média konfliktusat a digitális térben? (2019)
ISBN: 5901234123457
"Az online felületeken szemvillanás alatt terjedhetnek a konfliktusok. Elég egy át nem gondolt gyors, vagy éppen egy megfelelő, de túl késői válasz és arra eszmélünk, hogy már a sajtó foglalkozik velünk, a vásárlók bojkottot hirdetnek, az árbevételünk pedig csökken. Bár könnyű és gyors megoldásnak tűnhet a negatív hozzászólások törlése, bannolása, sajnos nem minden felületen tehetjük ezt meg, másrészt a mai felhasználók igencsak átlátják az oldalak működését és könnyűszerrel választhatnak egy számunkra fájóbb támadási formát. Érdemes tehát megtanulni inkább a konfliktusok megfelelő kezelését! Könyvünkben közel 150 esettanulmányon és számos feladaton keresztül mutatjuk be kifejezetten a social media felületeken megjelenő vállalati, munkahelyi és magánéleti konfliktusok, problémák valamint panaszok típusait, megoldási és megelőzési módjait. A kötetben a trollok, az influencerek, a nyereményjáték-vadászok, az Instagram "fake-beszállítók" és az általuk okozott konfliktusok is helyet kapnak."
Pénznem:
HUF
Ár:
3 072 HUF
kosárba...
Elérhetőségek
Jogi információk