English informations
 
Szakkönyv
Pricing - Az árazás forradalma
Pricing - Az árazás forradalma
Pricing - Az árazás forradalma
Megjelenés: egyszeri (könyv)
Ismertető:
Danilo Zatta: Pricing - Az árazás forradalma (2023)
ISBN: 9786155186950
"Nagyon sok könyv foglalkozik az árazással. Ez a legjobb! Egy vezetőnek ezt kell elolvasnia, mert számtalan innovatív árazási módszert ismerhet meg...." - Philip Kotler, A Pricing - Az árazás forradalma bemutatja, hogyan változtatja meg az árképzés az online és offline eladásainkat és vásárlásainkat. Melyik stratégia lesz a legalkalmasabb, amellyel potenciálisan növelheti cége bevételét és tartós versenyelőnyt építhet ki? Az árképzési modellek forradalma tartalmazza a freemium, az előfizetéses és a használatonként fizetős modellek részletes leírását, valamint számos innovatív árazási technikát, például az érzékelésalapú árazást. A szerző szigorúan bizonyítékokkal alátámasztott információkat közöl, közérthető módon. Olyan gyakorlatias és konkrét tanácsokat kap az olvasó, amelyekkel azonnal és tartósan megváltoztathatja a cég bevételszerzési módját. Kötelező kézikönyv az értékesítési csapatok vezetőinek, vállalkozóknak, cégalapítóknak, menedzsereknek, valamint üzleti tanulmányokat folytató diákoknak. A Pricing - Az árazás forradalma valóban forradalmasítja a termékeink árképzését.
Pénznem:
HUF
Ár:
4 416 HUF
kosárba...
Elérhetőségek
Jogi információk