English informations
 
Szakkönyv
Nemzetközi marketing
Nemzetközi marketing
Nemzetközi marketing
Megjelenés: egyszeri (könyv)
Ismertető:
Rekettye Gábor; Fojtik János: Nemzetközi marketing (2009)
ISBN: 9789639542068
"Ez a munka az 1994-ben megjelent - és azóta többször újra kiadott - Nemzetközi marketing című könyvemnek javított és továbbfejlesztett változata. (...) A könyv szerkezete lényegében nem változott. Az első hat fejezet a nemzetközi marketing fogalmi körének bemutatása után a nemzetközi környezetet, a külpiaci megjelenés módozatait, a globalizációt és a reá adható stratégiai válaszokat tárgyalja. Az utolsó négy fejezet pedig a marketing-eszközrendszer nemzetközi alkalmazását mutatja be. A szövegben végrehajtott változtatások a könnyebb megértést szolgálják, a nagyszámú adat, szemelvény és melléklet pedig a gyakorlati példákkal segíti a megértést." (Rekettye Gábor)
Pénznem:
HUF
Ár:
3 187 HUF
kosárba...
Elérhetőségek
Jogi információk