English informations
 
Szakkönyv
Marketing - stratégia és menedzsment
Marketing - stratégia és menedzsment
Marketing - stratégia és menedzsment
Megjelenés: egyszeri (könyv)
Ismertető:
Vágási Mária: Marketing - stratégia és menedzsment (2007)
ISBN: 9789639659179
A könyv rendszeres, normatív áttekintést nyújt a marketing főbb koncepcióiról, alapvető kérdésköreiról és eszközeiről, felvázolva a fejlődési tendenciákat is. A hagyományos megközelítésekhez képest tematikája kibővített: sok gyakorlati esetpéldát tartalmaz. A marketing aktuális ismeretrendszerét a fenntartható vállalati versenyképesség elvét szem előtt tartva tárgyalja. Kiemeli a stratégiai koncepciők és a tervezés szerepét, valamint a hatékonyságot növelő marketingmodellek és -módszerek jelentőségét. A könyvet elsősorban egyetemi és főiskolai alap- és a mesterszakokon folyó marketingoktatásban való alkalmazásra ajánljuk, de általánosan használható ismereteket nyújt már tapasztalattal rendelkező műszaki vagy gazdasági szakembereknek is.
Pénznem:
HUF
Ár:
2 880 HUF
kosárba...
Elérhetőségek
Jogi információk