English informations
 
Szakkönyv
Kintsugi - A márkák hivatása
Kintsugi - A márkák hivatása
Kintsugi - A márkák hivatása
Megjelenés: egyszeri (könyv)
Ismertető:
Trunk Tamás: Kintsugi - A márkák hivatása - Az első járvány a közösségi média korában (2020)
ISBN: 9786150093925
Személyes történet, trendi marketing szakkönyv, vagy körkép a Z generációról? Egyszerre mindhárom. Trunk Tomi Dablty megmutatja, hogy ebben sem szabad kategóriákban és előítéletekben gondolkodni. A 17 éves szerző immár második könyvével kilép a sneakerek világából, és kaput nyit az új generáció márkáinak univerzuma felé. Nemcsak saját gondolatait olvashatjuk, hanem távoli országokba visz minket, hogy beleláthassunk akár Szaud-Arábia, Dél-Afrika. Kína, vagy a Maldív-Szigetek fiataljainak gondolataiba. Tanulhatunk-e a közösségi média időszakának első világjárványából, mi is van ezzel a sokat emlegetett generációs szakadékkal, hogyan építsük márkánkat a jó irányába, és miért fontos az életünkben, vagy akár márkánk életében a purpose? Erről ír Tomi ebben a színes történetekkel, és érzetekkel második könyvében.
Pénznem:
HUF
Ár:
2 560 HUF
kosárba...
Elérhetőségek
Jogi információk