Jodie Cook: Instagram - A brand-, az üzlet- és a közösségépítés 125 szabálya (2024)
ISBN: 9789635093212
"Kötelező mindenkinek, aki szeretné komolyan venni az Instagramot." (Alex Woods, Forbes)
Az Instagram elengedhetetlen felület minden üzleti vállalkozás számára. A vásárlók 60 százaléka fedez fel új termékeket ezen a platformon. De hogyan kell hatékonyan használni? Jodie Cook közösségimédia-szakértő világossá és könnyen érthetővé teszi, ami elsőre bonyolultnak tűnhet: 125 szabályt fogalmaz meg, egyszerűen kezelhető és hatásos eszközzé téve így az Instagramot.
Jodie végigmegy az üzleti profil működtetésének minden aspektusán - stratégia, tartalom, közösség, növekedés -, és átadja a leglényegesebb tudnivalókat, hogy te is úgy használhasd a digitális marketing eszközeit, akár egy szakértő, vállalkozásod méretétől függetlenül.
Tanuld meg, hogyan tervezd meg a posztjaidat; hogyan találd meg a megfelelő hangvételt; hogyan azonosítsd a különféle trendeket; hogyan építs fel egy kampányt; hogyan tedd interaktívvá a felületet.
Tervezd meg saját egyedi stratégiádat, legyen szó bármilyen üzleti vállalkozásról.
Építsd be tudásodba a sikeres Instagram-használók ismereteit és Jodie nemzetközi márkákkal, celebekkel és kis vállalkozásokkal folytatott együttműködéseinek tapasztalatait.
Olvasd úgy ezt a könyvet, mint egy útmutatót, mely lépésről lépésre bemutatja, mit is kell tenned.
Akár azért veszed kézbe a könyvet, mert teljesen kezdő vagy, akár azért, mert kevés az időd, vagy mert fejlődni szeretnél, hasznosabb és átláthatóbb kézikönyvet aligha találsz közösségimédia-marketing témában.