English informations
 
Szakkönyv
Hogyan nőnek a márkák 2.
Hogyan nőnek a márkák 2.
Hogyan nőnek a márkák 2.
Megjelenés: egyszeri (könyv)
Ismertető:
Byron Sharp, Jenni Romaniuk: Hogyan nőnek a márkák 2. - Fejlődő országok, szolgáltatások, tartós fogyasztási cikkek, B2B és luxusmárkák példáival (2024)
ISBN: 9786158107945
A Hogyan nőnek a márkák nemzetközi sikere után a folytatás az evidence-based marketing revelatív útján kalauzolja tovább az olvasót. A második rész a vásárlói magatartás és a márkateljesítmény témáit járja alaposabban körbe, hogy a márkák építésében és az eredményes marketing napi teendőiben egyaránt kézzelfogható segítséget nyújtson. A magyar nyelvű változat a 2016-ban megjelent könyv második, 2022-es bővített kiadása: az üzleti marketingről szóló új fejezet mellett minden részterületen több kiegészítést is tartalmaz. A Hogyan nőnek a márkák két kötete a marketing évtizedes dogmáit a vásárlói magatartás statisztikai valóságával állítja szembe. Az eredmény sokkoló, egyben felszabadító: márkákról és marketingről a továbbiakban nem fogunk a megszokott módon gondolkodni.
Pénznem:
HUF
Ár:
6 291 HUF
kosárba...
Elérhetőségek
Jogi információk