English informations
 
Szakkönyv
Bevezetés a 3D világába - Blenderen keresztül
Bevezetés a 3D világába - Blenderen keresztül
Bevezetés a 3D világába - Blenderen keresztül
Megjelenés: egyszeri (könyv)
Ismertető:
Ridegh Gábor: Bevezetés a 3D világába - Blenderen keresztül (2024)
ISBN: 9786155346613
A könyv fő fókuszában az általános 3D alapismeretek, fogalmak és maga a workflow áll, ugyanis az összes programnál az alapok ugyanazok, csak a megoldásokban különböznek. Amikor bármelyik 3D programot tanulod, a belső logikáját, felépítését kell megértened. A Blenderben található megoldásokat fogjuk alapul venni. A könyv nem konkrét projektekre fókuszál, hanem egy sokkal általánosabb tudást kíván átadni, hogy az ismereteket kombinálva mindenki arra tudja használni amire szeretné. Hangsúlyosak a kiegészítő ismeretek, a háttérben zajló folyamatok megismertetése. További cél, hogy inspirációt és útmutatót is nyújtson, valamint egy újfajta szemlélet kialakítását. Nem csak technikai leírást szeretnék adni, igyekszem a lehető legtöbb aspektusból megvizsgálni mindegyik témakört: történelmi, informatikai-háttér, működési leírás, művészi szemlélet szerint is. A könyv nem tartalmaz illusztrációkat, sem screenshotokat, csak szöveges leírást, 417 oldalon(!) keresztül. A legújabb kiadáshoz egy drive link is tartozik, kapcsolódó screenshotok, képek (és később videók) itt elérhetőek! Pusztán egy könyvet olvasva, senki sem sajátíthatja el semelyik szoftver használatát. Csak segítő alapot ad, a program megismerése csakis empirikus úton lehetséges!
Pénznem:
HUF
Ár:
13 410 HUF
kosárba...
Elérhetőségek
Jogi információk