English informations
 
Társadalomtudomány
Reklám a jóért - Társadalmi Célú Reklám, Nonprofit Reklám, CSR kommunikáció
Reklám a jóért - Társadalmi Célú Reklám, Nonprofit Reklám, CSR kommunikáció
Reklám a jóért - Társadalmi Célú Reklám, Nonprofit Reklám, CSR kommunikáció
Megjelenés: egyszeri (könyv)
Ismertető:
Sas István: Reklám a jóért - Társadalmi Célú Reklám, Nonprofit Reklám, CSR kommunikáció (2010)
ISBN: 9789638905406
Talán ez az első nekifutás a világon, hogy valaki megpróbálja ilyen sokoldalúan, ilyen izgalmasan és ilyen nem titkolt rajongással bemutatni a Társadalmi Célú Reklámot. A reklámnak azt a fajtáját, amelynek korholó szemrehányásait, sokkoló hatású figyelmeztetéseit nemhogy elfogadjuk, de még szeretjük is. A témában mindenki érintett! Hiszen a felelősségére ébredő világban mindnyájan egyszerre lehetünk célpontjai és elindítói Ügyeknek, amelyek még fennmaradásunkra is hatással vannak. Jókor. Jó helyen. Azoknak, akiknek fontos, hogy „Jók” legyenek. Dr. Pócsik Ilona a Reklám Világszövetség magyar tagozatának elnöke
Pénznem:
HUF
Ár:
640 HUF
kosárba...
Elérhetőségek
Jogi információk